
Web Med to jedna z nielicznych agencji reklamowych, która projektuje strony przejrzyste, estetyczne oraz pełne treści dostosowane do specyficznych wymagań w branży medycznej. Oferujemy projektownie unikalnych stron internetowych dla placówek medycznych i lekarzy różnych specjalności. Projektujemy strony firmowe przy użyciu przejrzystych i efektownych projektów graficznych.
Strony wyposażamy w system zarządzania stroną CMS. Oferujemy rozwiązania zwiększające możliwość dotarcia do danej grupy pacjentów. Wiemy jak zachęcić internautę do kontaktu i kreujemy takie treści, które zachęcają Internautów do skorzystanie z oferty. Wszystko to realizujemy zwracając baczną uwagę na normy prawne obowiązujące w branży.

Od 11 lat pozycjonujemy strony naszych klientów, co stawia nas w gronie najdłużej zajmujących się Agencji Marketingu Medycznego. Kompleksowo zajmiemy się analizą Twojej strony, analizą konkurencji, dobierzemy odpowiednia słowa kluczowe, przeprowadzimy optymalizację i pozyskamy wartościowe linki.
Wykorzystaj możliwości pozycjonowania i znajdź się na pierwszej stronie Google po frazach lokalnych i ogólnopolskich. Przykładowe frazy: Dentysta Bydgoszcz Chirurgiczne leczenie otyłości Medycyna estetyczna Katowice Operacje plastyczne Szczecin Klinika stomatologiczna Gdańsk Chirurgia piersi Warszawa

Google Ads doskonale się sprawdza w marketingu medycznym. Dzięki usłudze Twoja witryna może znaleźć się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania już w pierwszym dniu akcji promocyjnej. Potrafimy skutecznie skonfigurować kampanię biorąc pod uwagę ograniczenia, jakie narzuca prawo w tym zakresie. Realizujemy kampanie pełniące funkcję informacyjną, trafiając do ustalonej grupy pacjentów.
Google Ads to nie tylko wyniki wyświetlane w wyszukiwarce. Do dyspozycji mamy wiele formatów reklamowych, począwszy od reklamy graficznej, wyświetlanej w sieciach partnerskich np. w witrynach o tematyce zdrowotnej. Możemy wykorzystać reklamę wideo, w której pokażesz swoje miejsce pracy lub pocztę gmail, przy pomocy której poinformujesz pacjentów o zakresie działalności i godzinach otwarcia placówki medycznej.

Filmy wideo są z sukcesami wykorzystywane przez wiele branż. Coraz częściej również placówki lecznicze korzystają z tej formy komunikacji ze swoimi pacjentami. Często wykorzystując w tym celu tematyczne materiały, które cieszą się większą popularnością niż teksty pisane. Dzięki filmom umożliwiającym kontakt z realną osobą budujemy zaangażowanie wśród pacjentów i sprawiamy, że takie materiały budzą dużo większe zaangażowanie internautów.
Film nie tylko angażuje i skupia uwagę odbiorcy. Produkcje filmowe chętniej są udostępniane przez internautów na swoich profilach społecznościowych. Filmy także częściej angażują do aktywności, ponieważ nie wymagają dużeg skupienia jak w przypadku czytania słowa pisanego. Publikując film wideo masz większą szansę na dotarcie do nowych pacjentów.

Każdy miewa czasem słabsze dni, dotyczy to także lekarzy. Może się wtedy pojawić zła opinia na temat placówki medycznej. O ile jest to jedna z niewielu negatywnych wśród wielu pozytywnych, to nie ma problemu. Warto podkreślić, że negatywna opinia może uwiarygodnić profil lekarza, gdyż same dobre opinie również są podejrzane. Jednak jeżeli w Internecie mamy wiele negatywnych opinii na temat lekarza, ma to realny wpływ na reputację placówki medycznej.
Opinie i komentarze użytkowników w mediach społecznościowych realnie wpływają na decyzje zakupowe konsumentów. Natomiast pozytywne referencje pacjentów z kolei mają dobre oddziaływanie i przez wiele osób są traktowane jako wiarygodne referencje. Niewielu z lekarzy ma jednak świadomość, że można zarządzać reputacją lekarza w internecie. Jeszcze mniej zarządzających placówkami zdaje sobie sprawę, że jest to skuteczne działanie marketingowe.

Większość osób uważa, że wszystko można kupić, ograniczeniem jest tylko odpowiednia cena. Takie przekonanie dotyczy również sprzedaży usług medycznych. Które choć są pożądaną usługą, nie powinny być wolne od działań marketingowych. W przypadku służby zdrowia żeby osiągnąć wymierne korzyści biznesowe, należy w swojej strategii uwzględnić marketing medyczny, wykorzystujący dostępne kanały dotarcia do pacjenta.
Do najważniejszych celów działań marketingowych w ochronie zdrowia należą:
- Stworzenie oraz utrzymanie pozytywnego wizerunku firmy
- Komunikacja z potencjalnymi Pacjentami
- Pozyskanie nowych Klientów
- Zdobycie zaufania aktualnych Pacjentów
- Wzrost przychodów placówki medycznej
- Poinformowanie o nowych usługach i zabiegach
Konto na Facebooku, Instagramie czy YouTubie można w prosty sposób założyć w kilku krokach. Jednak przygotowanie profesjonalnych komunikatów dla swoich pacjentów, nie jest już wcale takie łatwe. Media społecznościościowe umożliwiają co prawda łatwą edycję treści, jednak zrealizowanie tego w taki sposób, żeby zachęcić do interakcji nie jest już takie proste. Do tego dochodzi dystrybucja treści w organiczny sposób.
Dzięki naszemu doświadczeniu dostaniesz nie tylko profesjonalne treści i spójny z innymi kanałami przekaz reklamowy. Zadbamy również o odpowiednie zasięgi postów i dotarcie do docelowych grup pacjentów. Nie musimy chyba mówić, że bez ustawienia skutecznej płatnej kampanii liczba interakcji będzie mocno ograniczona. Dzięki naszej pracy nie będziesz ``przepalał`` niepotrzebnie budżetu.
Prowadzenie kanałów Social Media
Facebook, Instagram, YouTube